* اخبار سازماندهی اعزام به خارج فرهنگیان تابستان1392*
درباره وبلاگ

مقدمتان گلباران
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 43672
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1

---------آمار بازدید از 18 تیر1392 ---sho edame mat

از قبولی تا اعزام
تجارب یه قبول شده ی آزمون اعزام به خارج فرهنگیان
پنج شنبه 20 تير 1387برچسب:, :: 1:20 ::  نويسنده : صابر       

تفسیر اخبار سازماندهی:

   ***

اینطور که معلومه داشتن مدرک آیلتس4 یا معادل آن الزامیه طبق این جمله : گواهی نامه برابر با زبان آیلتس 4 ،منظور از برابر با، اگرتفسیر دقیق تر می شد بهتر بود، حالا دوستان جویا شوند که مدارک حدمتوسط زبان که در آموزشگاهها بعضی از همکاران دریافت نموده اند معادل 4 آیتلس هست یا کمتره و به اطلاع بقیه برسانند.

-----------------------------------------------------------

این نظر را به نقل از وبلاگ :ezam-f2.blogfa  بخوانید :

شنبه تماس گرفتن مدارکتونو بیارید مرکز . یکشنبه بردیم و دستور ترجمه مدارک دانشگاهی به زبان عربی را دادند . یعنی احتمالا کشورهای حاشیه خلیج...
از اروپا سوال شد گفتن قبلا سازماندهی شده و از آسیای میانه، گفته شد اگه می خواهید برید این کشورها باید بمونید برای سال بعد.؟؟؟!!! ...{واقعا گیج شدیم کی راس میگه،چه خبره...}

نتایج نظر :

1- اروپا قبلا سازماندهی شده!!!!!!!!!!!!!!

2- آسیای میانه سال بعد!!!!!!!!!!!

3- فعلا سازماندهی کشورهای حاشیه خلیج فارسه،پس ...  !!!!

  نتیجه نهایی = بلاتکلیفی از نوع واقعا گیج شدیم ادامه دارددددددد

----------------------------------------------------

نقل از وبلاگ : http://ezam-farhang.blogfa.com/ جالبه حتما بخونید

خبری را یکی از دوستانی که با مرکز ارتباط دارد  برایم ارسال نموده است جالب توجه است و شاید تا کنون به مغز هیچ کدام از ما خطور نکرده بود .
اساس سازماندهی بر اساس نیاز و از کشورهای اروپایی شروع شده وسپس هم اکنون در کشورهای حوزه ی خلیج فارس ادامه دارد. جناب بورقانی(ع) و همکاران اولویت ها را بر اساس سه مطلب تعیین نموده اند که مورد سوم قابل توجه است.
1- نیاز به آن رشته در کشور مورد نظر و زوج فرهنگی
2- تعداد فرزندان و سن آنها
3-نمره مصاحبه زبان انگلیسی و نمره شخصیتی و لیست های محرمانه ارائه شده توسط داوران که هیچ جایی منتشر نشده است و در آن از حال و هوای شخص در هنگام مصاحبه مطالبی عنوان شده است. 
 چون خودم نمره هایم  را فراموش کرده بودم گفتم هم حال و هوایی عوض شود و هم همه ریز نمره های خودشان را یک بار دیگر ببینند.

نظرات شما عزیزان:

حسین پور
ساعت11:47---21 مرداد 1392
می خواستم بدونم برای گرفتن پاسپورت وگواهینامه بین المللی اقدام کنم یانه ؟ ---------------------------------------------------------------------------------------- برای پاسپورت اکثر دوستان فرمودند که بهتر است منتظر اعلام مرکز باشید چون برای اعزام پاسپورت خدمت می دهند که با پاسپورتهای دیگر فرق داشته و مزایایی دارد برای گواهینامه بد نیست اقدام کنید به نظر بعضی دوستان یک گام جلوتر میریم دوستان برای جواب این عزیز نظر خاصی دارند مرقوم فرمایند

مورخ 2
ساعت11:43---15 مرداد 1392
دوش شیخ ماحضرت بورقانی(که خدایش عنایتی فرماید) مر مریدان را نصیحت همی بکرد که کشوری اختیار کنید از برای اعزام. ناگاه یکی از مریدان نعره بر آورد و خاموش بر جای بیفتاد. شیخ ما با نفس مسیحایی خویش مر مرید را از کما بیرون بیاورد و صدا در داد که یامرید ! تو را چه می شود؟

مرید آهی برآورد و گفت: اندر عجب از مرام این دوره ی اعزام... چندیست به غم خارج رفتن اسیرم. چون خواستمش، از من ایلتس خواستندی و چون از برای ایلتس، از زم کوثر ، گواهی طلبیدم گفتند که باید با جیبی پر از پول به تهران سفری داشته باشمی.

باری.....ماییم و این معادله ی دو مجهولی لا ینحل.

شیخ نعره ای از ته آخرش بزد و فرمود : بچه ها در جزوه های خویش بنویسید: هوای قفس کشنده...بیرون پر از درنده.....کجا بره پرنده؟

این را بگفت و نعره ها زدیم.


مورخ 2
ساعت11:42---15 مرداد 1392
گویند روزی یکی از عزیزان در صف انتظار از برای اعزام ( فیزیک و ریاضیات) نزد حضرت بورقانی رسیده و بسیار خویشتن را دانشمند معرفی نمود و نزد شیخ فخرها بفروخت. و فرمود از برای چه من را اعزام همی نمی کنی یا فخرالمعلمان؟بورقانی با آن ملایمت و آرامش مثال زدنی خویش ان عزیز را این گونه خطاب کرد: ای مردک، سوالی از تو خواهیم نمود، گر به آن جواب دادی بر علم تو صحه خواهیم گذاشت و تو را کشوری والا همین امروز اعزام کنیم
ان بیچاره اب دهان همی قورت داد و گفت همی اماده ام و بورقانی اینگونه طرح سوال نمودند: آن چیست که در زمستان خانه را گرم می کند و در تابستان بالای درخت است؟ ان نگون بخت بسیار تفکر نمود و محاسبت ها نمود لاکن از جواب دادن عاجز گشته و درخواست جواب از بورقانی نمود. بورقانی پاسخ دادند:"بخاری"!!! ان فلک زده بسیار بر آشفت و بورقانی را گفت : چگونه بخاری در تابستان بالای درخت برود ؟! حضرت فرمود: به تو مربوط نیست، بخاری خودمان است، می خواهیم آنرا بالای درخت بگذاریم!!! ان نگون بخت از این جواب بسیار درست و علمی شیخ بسیار شگفت زده گشته و نوبت اعزام خویش را تقدیم شیخ نموده و بسیار نعره ها بزد.و باقی در صف ماندگان پی به این حکمت بردند که چرا اعزام نمی شوند ------------------------------------------------------------------------------------ ؟؟؟؟؟؟


نقل از http://ezam-farhang.blogfa.com/
ساعت23:19---9 مرداد 1392
اساس سازماندهی بر اساس نیاز و از کشورهای اروپایی شروع شده وسپس هم اکنون در کشورهای حوزه ی خلیج فارس ادامه دارد. جناب بورقانی و همکاران اولویت ها را بر اساس سه مطلب تعیین نموده اند که مورد سوم جالبه.
1- نیاز به آن رشته در کشور مورد نظر و زوج فرهنگی
2- تعداد فرزندان و سن آنها
3-نمره مصاحبه زبان انگلیسی و نمره شخصیتی و لیست های محرمانه ارائه شده توسط داوران که هیچ جایی منتشر نشده است و در آن از حال و هوای شخص در هنگام مصاحبه مطالبی عنوان شده است.
بدنیس همه ریز نمره های خودشان را یک بار دیگر ببینند. ---------------------------------------------------------------------------------------- ااااا شما هم نقل قول ؟با اجازه یا بی اجازه ؟(هرکی ندونه خیال میکنه منم اجازه گرفتم!!!اما تو جو همکاری این حرفا نیس!)لحظاتی پیش این مطلب را نقل کردیم با این وجود بازم ممنون...


sh
ساعت14:12---9 مرداد 1392
قصدجسارت ندارم دوست عزيز برام ابهام داشت ازم ناراحت نشو چون فضاي مجازي است گاهي شك برانگيز است در پس بعضي از چيزها نكته هايي هست كه البته سياست اينگونه است... ولي ما تنهابه اين وبلاگها دلخوشيم اگر اين هم نبودواقعا دق مي كرديم ---------------------------------------------------------------------------------------- خواهش میکنم-چرا گریه!!!!- به هرحال برای رفع ابهام اون مطالب رو عرض کردم نه از دلخوری-امیدکه تکلیف همه دوستان با تدبیر مسئولان مرکز زودتر معلوم شودولبهای همه به گل خنده زینت یابد...

خبردار
ساعت12:40---9 مرداد 1392
1- شنیده ها حاکی است که با اکثر نیروهای اعزامی به کشورهای اسیای میانه توافق تمدید ماموریت شده
2- تقریبا سازماندهی به پایان خودش رسیده
3- میگن!!!اونایی که تا حالا باهاشون تماس نگرفتن دیگه کم کم فکر اعزام در سال بعد باشند
4- البته احتمال هرگونه دعوتی را برای خود متصور بدانید حتی در طول سال تحصیلی (بخاطر شرایط مدارس و ماموریت ها و...)


sh
ساعت10:01---9 مرداد 1392
سلام نكنه مارو بااين وبلاگ ها مشغول كرديد كه مركز هم راضي به همين باشه وبگه همه چي آرومه.. ---------------------------------------------------------------------------------------- دوست گرامی خیلی لطف دارید !وقتی که برای بروز کردن وبلاگ و اعلام اخبار جدید قرار می دهم اگر برای دلیلی باشد که شما فرمودیدیعنی اتلاف وقت! تفکرشماناشی ازاینه که من دنبال حاشیه ساز ی نیستم(خاصیت یک سفیر فرهنگ به نظرم متانت و وقار است)اما خودمم مث شما منتظر و نگرانم و ارتباطم با مرکز مث شما(بیخبر و منتظر دریافت خبر از دوستان) و این وبلاگها اکثرا خودجوش عمل میکنندوهدف اطلاع رسانی است. اگر مباحث جنجالی دوست دارید !بفرمایید تا مطرح کنیم...(اونوقت شاید به ما هم گفتن وبلاگتو ببندکه=اطلاع رسانی تعطیل به خاطر بحثهای حاشیه ای غیر ضرور)

sh
ساعت9:58---9 مرداد 1392
سلام نكنه مارو بااين وبلاگ ها مشغول كرديد كه مركز هم راضي به همين باشه وبگه همه چي آرومه..

اعزام نشده!!!
ساعت12:46---7 مرداد 1392
از مرکز(ع)شماره ای را که با شماتماس می گیرند
021-82280000
می باشد


نبی الله باستان فارسانی
ساعت19:32---6 مرداد 1392
درود

با افتخار در بخش پیوندهای مفید لینک شدید.

در صورت تمایل وبسایت مرا با نام خودم لینک بفرمایید.


در انتظار اعزام
ساعت17:08---5 مرداد 1392
با عنایت به تعطیلی دو هفته ای دانشگاه آزاد و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برای تایید مدارک تحصیلی و ریز نمرات چکار باید کرد؟

مدیرع
ساعت16:30---5 مرداد 1392
نقل از همکاری که میفرماید مراجعاتی بعه مرکز داشته: سازماندهی کشور به کشور !! و مدرسه به مدرسه !!انجام میگیرد وکشورهای حاشیه خلیج فارس در حال انجام و کشوری مثل قطر (با احتساب تمدید ماموریت و...) تکمیل شده-سازماندهی همچنان ادامه دارد... ---------------------------------------------------------------------------------------- دوستانی که اطلاعات کاملتر دارند ،در رد یا تایید این مطلب ،نظر دهند باتشکرفراوان

دوست
ساعت15:45---5 مرداد 1392
با سلام
لینک شدید. از زحمات شما در احقاق حق تمامی همکاران قبولی 91 متشکریم. ---------------------------------------------------------------------------------------- با سلام و تشکر- لطف فرمودید انشاالله موفق وپیروز باشید


111
ساعت12:41---3 مرداد 1392
باسلام و سپاس از زحماتتان .
شرط عضویت در وبلاگ قطعا دافعه ایجاد میکندوبهتر است برای جذب بیشتر آن را لغو نمایید ---------------------------------------------------------------------------------------- ممنون ، جهت احترام به پیام دوستان ، چشم


بیخبر
ساعت0:42---3 مرداد 1392
صحت داره میگن تا هفته آینده کار سازماندهی تمومه؟میگن اگر بهتون زنگ نزدند دیگه جزو اعزامیهای امسال نیستید
دوستان خبر دارند بگند. ---------------------------------------------------------------------------------------- ماهم بیخبریم ...!!


دانش24
ساعت15:46---1 مرداد 1392
هرچی میزنگم به مرکز کسی جواب نمیده! یا اشغاله موضوع چیه کی میدونه؟ ---------------------------------------------------------------------------------------- هیچی بازم تلاشتونو بکنید...!!!

شاهد
ساعت15:45---1 مرداد 1392
منم زنگ زدم بالاخره جواب دادن -همون حرفای قبلی : سازماندهی در حال اجراست لطفا منتظر تماس ما باشید...

متاسف
ساعت0:31---1 مرداد 1392
همکار عزیز اگر قصدتون کمک و گردهمایی ما قبولیهای مرحله 2 است ( چه احراز شده و چه نشده) لطفا همه وبلاگ http://ezam-f2.blogfa.com/ که ظاهرا مورد اقبال بیشتری است را مرجع قرار بدید و لینک این وبلاگ را در یک پست جدید قرار بدبد تا همکاران به آنجا مراجعه کنند. شما همکارانی که وبلاگ هم دارید مطالبتان را به آن وبلاگ منتقل کنید و به عنوان یک وبلاگ گروهی فعالیت کنید. یعنی یک وبلاگ با چند نویسنده.

طوفان زده
ساعت15:03---31 تير 1392
ابراهیم بورقانی، رئیس اداره اعزام و تشریفات مرکز امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش

بلبل
ساعت0:59---31 تير 1392
سلام کی می دونه اسم کوچک اقای بورقانی چیه؟

محمدجواد
ساعت17:31---27 تير 1392
با سلام. با توجه به بسته شدن وبلاگ آقای صحرایی، بنده وبلاگ جدیدی طراحی کردم و نمونه سوالاتی که از وبلاگ ایشان داشتم را در این وبلاگ قرار دادم. در صورت امکان بنده را هم لینک بفرمایید.

نقل
ساعت0:52---24 تير 1392
نقل از ساحل نشین در وبلاگ http://ezam-farhang.blogfa.com/ :
یکی از صفات معلمان عزیز صبور بودن است اما مشکل بزرگ بیشتر ماها که بیشتر مارا به فکر وتکاپو می اندازد سوالات مکرر اطرافیان ودوستان درمورد تاریخ اعزام و وضعیت اعزام و...است.
دوم بدبینی نسبت به همه است مخصوصا همکاران مرکز بین الملل ،که پارتی بازی می کنندو کشور های خوب برای نورچشمی ها است،انصافا اینطور نیست ،من خودم 2سال است منتظر اعزامم اما بدلایل سیاسی منطقه وروابط با ایران ویزا صادر نشده است چند تن از دوستان هم دوره ای با من هیچ پارتی ورابطه ای نداشتند بهترین کشورها اعزام شده اند ویکی 2سال است که مشغولند ، دوستانی که در جلسه توجیهی سال قبل تشریف داشتند قسم خوردن آقای بورقانی به قران روی میزش را فراموش نکرده اند که در مورد احدی پارتی بازی نشده است(چه در مصاحبه وچه تعیین کشور).
تمام انتخاب ها بر اساس:
1- نیاز کشور
2-رشته تدریس زوجین فرهنگی
3-امتیاز ورتبه قبولی(در صورت مشترک بودن رشته مورد نیازبین چند نفر)
4-سن ومقطع ورشته فرزندان
کمی صبر پیشه کنید وتوکل بر خدانمایید که کار ساز وچاره ساز همه اوست.
------------------------------------------------------------------------------------ جالبه ،اگه وبلاگمو خوب بخونید منم همین قضیه صعه صدر ودوری از جنجال را که گمونم دوستانی خوششون نیومد(اما چیزی هم نگفتند)بهش اشاره داشتم


قانون
ساعت10:40---23 تير 1392
هر کدوم دل دارترید
هر کدوم آن لاین ترید
با هم به توافق برسید


مورخ
ساعت0:01---23 تير 1392
بی طرف حرف دل من رو زدی

قانون
ساعت21:31---22 تير 1392
من خیلی خوشحال شدم که وبلاگ علی آقا تعطیل شد
بگم بگم چرا
زیرا معلوم شد غیر خودی هام این وبلاگ را می خوندند
حالا هرکس دستور این توقیف را داده


A Teacher 4 All Seasons
ساعت18:02---22 تير 1392
سلام
متد پیمسلر Dr. Pimsleur برای یادگیری زبان های خارجی بد نیست. هر روز نیم ساعت به مدت 10 روز ادعا می کنند بد نیس در 10 روز شما می توانید نیازها روزانه خود را به هر زبانی که در لیستشان است برطرف کنید. در این وب سایت که هم برای لیسینگ خوبه روش پیمسلر را معرفی می کنه. در لیستشان زبان فارسی هم هست. قیمت سی دی هاش ارزون است اما به مسترکارد یا ویزاکارد یا دیگر کارت های اعتباری بین المللی برای سفارش نیاز دارید. اگر کسی سایتی را پیدا کرد که بتوان مواد آموزش آنها را مجانی و به روش ایرانی دانلود کرد همین جا بزاره .


https://www.pimsleurapproach.com/opttopop_v9.asp?sid=sl1 0362emcams&uid=300256&hid=735171239&utm_source=email&utm_med ium=email&utm_campaign=email


K2
ساعت17:43---22 تير 1392
سلام.
ازحسن توجه شماراجع به تعويض قالب وبلاگ ورنگ فونت ها سپاسگزارم.خيلي زيبا شده. ----------------------------------------------------------------------------------------ممنون که با نظرات به مقعتان ما را از ضعفهایمان مطلع می سازید موفق باشید.


مصمم
ساعت14:14---22 تير 1392
سلام
گذشته ها گذشته .به فکر اخبار جدید مرکز باشید . اونا میخوان فکر ما رو از نحوه ی سازماندهی منحرف کنند و انسجام ما رو بشکنن که فکر کنم تا حدودی موفق شده اند.
من یه پیشنهاد دارم همه وبلاگ ها واسه انسجام حتی اگه شده بیان با هم هماهنگ باشن و یه وبلاگ جدید با مدیریت گروهی رو راه بیندازن تا نظر همکارا یکی باشه و انسجام بیشتری داشته باشیم.ممنون ---------------------------------------------------------------------------------------- البته در مورد تلاش اونا!برای انحراف ذهن ما از بحث سازماندهی گمون نکنم نزدیک به واقعیت باشه ، بلکه به نظرم تلاششون اینه که کارسازماندهی ،که بسیار امسال با پیچ وخم های متفاوتی روبرو شده ، در فضای دور از جنجال و بدبینی وجوسازی صورت بگیره ،که البته این دلیل نمیشه ما از حداقل اخبار محروم باشیم- در مورد یک وبلاگ شدن، نظر دوستان مهمه که به نظر خواهی گذاشتیم وگروهی بودن مدیریت را نیز به نظرسنجی میزارم ،هدف ماکسب خبر ورهایی از استرس و بلاتکلیفی دوستانه، نه مسابقه ی وبلاگ سازی!!! اگر اکثریت پس از معرفی به موتورهای جستجو(تا25تیر)نظر دادن وبلاگوببندم ،بلافاصله قبول خواهم کرد.


A Teacher 4 All Seasons
ساعت10:07---22 تير 1392
سلام این هم یه خبریه که خبرگزاری پانا مخابره کرده است

http://www.pana.ir/Pages/News-100758.aspx


A Teacher 4 All Seasons
ساعت10:04---22 تير 1392
فوق العاده است. بلاگ را خیلی زیبا درست کردین. ---------------------------------------------------------------------------------------- ممنون از لطف شما ، قابل ندارد!

بی طرف
ساعت1:55---21 تير 1392
سلام.با تشکر. لطفا متفرق نشید.همه به یک وبلاگ مثلا وبلاگ اعزام به خارج فرهنگیان ایران به خاطر شباهت بیشتر به وبلاگ آقای صحرایی سر بزنید. مهم اطلاع رسانی سریعه.من الان به 7 تا 8 وبلاگ مجبورم سر بزنم با این سرعت اینترنت پایین ایران.

بیخبر
ساعت21:43---20 تير 1392
دوستان متن زیر در وبلاگی دیدم آیا صحت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طبق نظر همکاران محترم رشته های زیر به مرکز دعوت شده اند: 1- فیزیک متوسطه 2-ریاضی متوسطه 3- ادبیات فارسی متوسطه 4- زیست شناسی متوسطه اگر رشته های دیگری هستند که دعوت شدند همکاران عزیز بفرمایند.

ناشناس
ساعت21:41---20 تير 1392
سلام دوستان
خبری از سازماندهی نیست؟؟؟؟
کسی اگر خبر داره بگه لطفااااا


میم
ساعت21:40---20 تير 1392
همکاران متفرق شده اند لطفا هماهنگی نمایید همه در یه وبلاگ حضور یابنددددددددد

1010
ساعت12:17---20 تير 1392
نقل از آقای صمدانی در وبلاگی دیگر:
با وکالتی محضری اداری تمامی کارهاتون رو بعد اعزام به فرد موثق بسپرید و از فروختن ماشین و خونه قویا پرهیز کنید و اجاره بدید خونه رو نهایتا
نگران نباشید وقتی که از مرحله مصاحبه عبور کردید دیگه در لیست اعزامید و بقیه مراحل به شانس شما بستگی داره و رتبه و زبان و... هییچ تاثیری نداره
اگر سفیر کشوری قبول شده ی خاصی رو توصیه کنه حتما با درخواستش موافقت میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: